22. November 2008

اینجوری شروع شد!!!!


در ۷ بهمن سال۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمدم در محله تهران نو تک فرزنده خانواده پسر اول به قول مادرم عزیز دردون بودم با سه خودم روزی که من به دنیا اومدم مادر بزرگم از خوشحالی‌ با اونجا ش خورد زمین البته اینارو که میگم نمی‌خوام تعریف کنم از خودم، چیزی که برای من تعریف شده منم دارم مینویسم،از خانواده معمولی‌ بودیم،نه خیلی‌ پولدار نه خیلی‌ بی‌ پول (نرمال)پدرم و مادرم هر دو در شرکت پارس الکتیریک کار میکردن همین گراندیک امروزی.خیلی‌ به من میرسیدن جشن تولد مفصل اتاق پر از اسباب باز ی خلاصه همه چی‌ برای من که بچه اول بودم بود مادرم وقتی‌ میرفت سر کار منو میبرد مهدکودک دم محل کارش.روزها سپری شد تا من شدم ۶ ساله اگه اینقد سریع رفتم جلو برای اینکه ازون موقع چیزی یادم نمیاد در سن ۶ سالگی مادرم منو گذاشت پیش دبستانی یادش بخیر خیلی‌ دوست داشتم مادرم صبحا ساندویچ الویه برام درست کنه من ببرم بر عکس که الان اون جوری دوست ندارم یادمه یه خاطره ازون موقع که سر کلاس چندتا هم کلاسی داشتم که منو تهدید میکردن که اگه ساندویچ به ما ندی ما میایم خونتون بمبا رون می‌کنیم منم که از بچگی‌ خیال با ف باور می‌‌کردم خلاصه ساندویچ دادم اونا خوردن گفتن کم بود شب میایم خونتون کارشو یه سره می‌کنیم خلاصه ما شبش با مادرم اینا خونه خالم اینا دعوت بودیم من داشتم با دختر خالم باز ی می‌کردم که ناگهان یادم افتاد که اونا همچین حرفی‌ به من زدن،آقا یک کلی‌ باز ی در اوردم کاش بودید میدید،به مادرم می‌گفتم وایییییییییییی خونمون الان بمب میزنن مادرم اینا هم فکر کردن منو زنبور زده اینقد جیغ میزنم خلاصه جریانو براشون تعریف کردم اونا هم کر کر خندیدن
ادامه داره.....

5 Kommentare:

Anonymous ال یاسین meinte...

افشاگری دیگری درباره یکی از نهادهای مرموز امنیتی موسوم به دایره مذاهب وزارت اطلاعات
در راستای پروژه سیاه بولتن سازی و سناریوی اعترافات ساختگی توسط دایره مذاهب وزارت اطلاعات، 3 فیلم "گزيده بيانات استاد ايليا و صحنه هايي از برخورد طالبان مذهبي "، "تخریبهای دایره مذاهب وزارت اطلاعات" و "افشای پروژه جعل و تحریف و اعترافات ساختگی" درباره معلم بزرگ تفکر (استاد ایلیا)، مجددا انتشار عمومی یافت.

برای دریافت فیلم ها و مطالعه بیوگرافی تعالیم و دیدگاه های استاد ایلیا، کتاب الکترونیک " آمین (ایلیا؛ خدا با من است)" را از لینک زیر دریافت کنید.

www.Anti-Tahrif.blogfa.com

ببینید و به سایر دوستان خود ارسال کنید.
برای آشنایی بیشتر به وب سایت www.Ostad-iliya.Org مراجعه نمایید.

12. September 2009 um 03:30  
Anonymous بابا جون meinte...

سينما سي دي:دانلود رايگان بهترين و جديد ترين فيلم هاي سينمايي ايراني و خارجی دانلود راحت بدون درد سر.. شاد و خوش باشيد
(ارزش ديدن داره سايت بابا جون)

11. August 2010 um 23:21  
Anonymous باباجون meinte...

سینما cd سینمای خانگی محل دانلود رایگان فیلم و سریال .... ارزش دیدن داره وبلاگ باباجون
راحت بدون درد سر دانلود کنید و از فیلم ها لذت به برید. شاد باشید
بابا جون

23. November 2010 um 12:33  
Anonymous Anonym meinte...

salam man sajade nazari az shiraz hasam.rastesh madati has mikhaham baraye yeki az daneshgah haye alman eghdam konam vali namidunam che bayad bekonam.mikhastam agar emkanesh hast imaile shoma ro dashte basham ta ye mashvarati bekonam.khahesh mikonam agar moshkeli nis ye imail be man bezanid.saj.nazari@yaho.com.movafaghbashid dar panahe hagh

12. Juni 2012 um 05:29  
Anonymous eli meinte...

salam
webloge khobi dari
webloge manam bia

www.justinjoong.blogfa.com

8. Juni 2013 um 04:41  

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite

Free Web Counter
Free Counter